BN

परमेश्वर की लाठी

 The Rod of God

परमेश्वर के लोगों ने अधिकार पर एक महत्वपूर्ण सबक प्राप्त किया जब उन्होंने प्रावधान के लिए परमेश्वर पर भरोसा करना सीखा। बार-बार प्रभु ने उन्हें वह प्रदान किया जिसकी उन्हें आवश्यकता थी, इस प्रकार उनका नेतृत्व करने के अपने अधिकार का प्रदर्शन किया।

मूसा ने परम अधिकार के रूप में परमेश्वर पर निर्भर रहना सीखा। मूसा की महानता की एक कुंजी यह कथन है: "मूसा ने यहोवा की दोहाई दी" (निर्गमन 17:4)। अगुए अपना अधिकार अर्जित करते हैं; कुछ ही व्यक्ति इसे किसी और को देते हैं। परमेश्वर ने अपने लोगों का विश्वास अर्जित किया और कई माध्यमों से अपने अधिकार को "अर्जित" किया:


  1.  उत्पादन : उसने अपने लोगों के लिए लाल सागर को सुरक्षित रूप से पार करने का मार्ग बनाया। निर्गमन 14:15-16

  2. सुरक्षा: उसने लाल सागर में मिस्र की सेना का सफाया कर दिया। निर्गमन 14:18-20

  3. व्यवस्था: उसने लोगों को खाने के लिए मन्ना और बटेर प्रदान किया। निर्गमन 16:4

  4. समस्या का समाधान: उसने एक चट्टान से पानी उत्पन्न किया। निर्गमन 17:5-6

    

Source : Maxwell Leadership Study Bible
 


ମଣ୍ଡଳୀର ସଭ୍ୟପଦ

ମଣ୍ଡଳୀର ସଭ୍ୟପଦ

୧ କରୀନ୍ତିୟ ୧୨: ୧୨-୨୭


ତୁମ୍ଭେମାନେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଶରୀର, ଆଉ ଏକ ଏକ ଜଣ ଏକ ଏକ ଅଙ୍ଗ ସ୍ଵରୂପ । (୧ କରୀନ୍ତିୟ ୧୨:୨୭)


ଥରେ ଏକ ଆଲୋଚନା ସମୟରେ ଗୋଟିଏ ଦମ୍ପତି ମନ୍ତବ୍ୟ  ଦେଲେ ଯେ, "ଆମେ କୌଣସି ମଣ୍ଡଳୀର ସଭ୍ୟ ହେବାକୁ ଚାହୁଁନୁ । ମଣ୍ଡଳୀର ସଭ୍ୟପଦ କ'ଣ ଆମକୁ ସ୍ବର୍ଗକୁ ନେବ?"


ଏହା ସତ ଯେ, ବାଇବଲ ଆମକୁ କୌଣସି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଗୀର୍ଜାସ୍ଥିତ ମଣ୍ଡଳୀରେ ଯୋଗ ଦେବାକୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଏ ନାହିଁ, କାରଣ ସମବେତ ବିଶ୍ବାସୀମନେ ହିଁ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ  ମଣ୍ଡଳୀ ଅଟନ୍ତି (ଏଫିସୀ ୧: ୨୨,୨୩), ସେମାନେ ଯେକୌଣସି ସ୍ଥାନରେ  ସମବେତ ହୁଅନ୍ତୁ ନା କାହିଁକି ବାଇବଲ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଏ ଯେ,  ପ୍ରତ୍ୟେକ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିୟାନ ବ୍ୟକ୍ତି ବିଶ୍ବାସୀମାନଙ୍କର ଏକ ଦଳରେ ସକ୍ରିୟ ଭାବରେ ଅଂଶ ଗ୍ରହଣ କରିବା ଉଚିତ୍, ଯଦ୍ଦ୍ୱାରା ସେମାନେ ଏକତ୍ର ବାପ୍ତିସ୍ମ, ପ୍ରଭୁଭୋଜ, ଈଶ୍ଵରଙ୍କ ବାକ୍ୟ ପଠନ, ଉପାସନା ଓ ପ୍ରାର୍ଥନା କରିପାରିବେ ଏବଂ ପରସ୍ପରର ଆତ୍ମିକ ଦାନରେ ସହଭାଗୀ ହେବେ ତଥା ପରସ୍ପରର ଭାର ବହନ କରିପାରିବେ । ଏହା ଦ୍ୱାରା ସେମାନେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ସହିତ ଏକୀଭୂତ ହୋଇ ପାରିବେ (ପ୍ରେରିତ ୨:୪୧-୪୭, ୧ କରିନ୍ତିୟ  ୧୧:୨୬)


ପ୍ରତ୍ୟେକ ସ୍ଥାନୀୟ ମଣ୍ଡଳୀ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଶରୀରର ଏକ କ୍ଷୁଦ୍ର ପ୍ରତିରୂପ ଅଟେ ଓ ତାହା ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କୁ ଜଗତ ସମ୍ମୁଖରେ ଉପସ୍ଥାପିତ କରେ (୧ କରି ୨:୧୨-୩୧)। ସକ୍ରିୟ ସହଭାଗିତା ପ୍ରତି ସମର୍ପିତ ହେବା ବାଇବଲ ସମ୍ମତ ଅଟେ । ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଲୋକମାନଙ୍କ ସହଭାଗିତାରେ ଅଂଶ ଗ୍ରହଣ କରିବା ଦ୍ଵାରା ପ୍ରତ୍ୟେକ ବିଶ୍ବାସୀ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଶରୀର ସହିତ ଏକୀଭୂତ ହୁଏ । ମଣ୍ଡଳୀ ହେଉଛି ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଜୀବନ୍ତ ଶରୀର ଓ ଆମ୍ଭେମାନେ ତାହାର ଅଙ୍ଗପ୍ରତ୍ୟଙ୍ଗ ଅଟୁ । ଅର୍ଥାତ୍, ଆମେ ଯଦି ଶରୀର ବାହାରେ ରହିବୁ, ତେବେ ମଣ୍ଡଳୀ ରୂପ ଶରୀରକୁ ଈଶ୍ଵର ଯେତେବେଳେ ଗ୍ରହଣ କରିବେ, ତେବେ ଆମ ଅବସ୍ଥା କ'ଣ ହେବ? ଏଣୁ ଆମେ ନିଶ୍ଚିତ  ହେବା ଆବଶ୍ୟକ ଯେ, ଆମେ କୌଣସି ନା କୌଣସି ମଣ୍ଡଳୀ ସହ ସଂଯୁକ୍ତ ।

ରୂତ ଓ ନୟମୀ

 ରୂତ ଓ ନୟମୀ

ବାଇବଲରେ ଅନେକ ଲୋକଙ୍କ କାହାଣୀ ଏତେ ଘନିଷ୍ଠ ଭାବରେ ବୁଣା ହୋଇଛି ଯେ ସେଗୁଡ଼ିକ ପ୍ରାୟ ଅବିଚ୍ଛେଦ୍ୟ | ଆମେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଭାବରେ ସେମାନଙ୍କ ବିଷୟରେ ଜାଣିବା ଅପେକ୍ଷା ସେମାନଙ୍କ ସମ୍ପର୍କ ବିଷୟରେ ଅଧିକ ଜାଣୁ | ଏବଂ ଏକ ଯୁଗରେ ଯାହା ବ୍ୟକ୍ତିଗତତାକୁ ପୂଜା କରେ, ସେମାନଙ୍କର କାହାଣୀଗୁଡିକ ଭଲ ସମ୍ପର୍କର ସହାୟକ ମଡେଲ ହୋଇଯାଏ | ନୟମୀ ଏବଂ ରୂତ ଜୀବନର ଏହି ମିଶ୍ରଣର ସୁନ୍ଦର ଉଦାହରଣ | ସେମାନଙ୍କର ସଂସ୍କୃତି, ପାରିବାରିକ ପୃଷ୍ଠଭୂମି ଏବଂ ବୟସ ବହୁତ ଭିନ୍ନ ଥିଲା | ଶାଶୁ ଏବଂ ବୋହୂ ଭାବରେ, କୋମଳତା ପାଇଁ ଟେନସନ୍ ପାଇଁ ସେମାନଙ୍କର ବୋଧହୁଏ ଅନେକ ସୁଯୋଗ ଅଛି | ଏବଂ ତଥାପି ସେମାନେ ପରସ୍ପର ସହିତ ବନ୍ଧା ହୋଇଥିଲେ |


ସେମାନେ ପରସ୍ପର ପ୍ରତି ଗଭୀର ଦୁଃଖ ଓ ଅତ୍ୟଧିକ ସ୍ନେହ ଏବଂ ଇସ୍ରାଏଲର ଈଶ୍ବରଙ୍କ ପ୍ରତି ଅତ୍ୟଧିକ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା ବାଣ୍ଟିଲେ | ଏବଂ ତଥାପି ସେମାନେ ପରସ୍ପର ଉପରେ ଯେତିକି ନିର୍ଭରଶୀଳ, ସେମାନେ ମଧ୍ୟ ପରସ୍ପର ପ୍ରତି ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା ମଧ୍ୟରେ ପରସ୍ପରକୁ ସ୍ୱାଧୀନତା ଦେଇଥିଲେ | ନୟମୀ ରୂତ ଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ପରିବାରକୁ ଫେରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦେଲେ। କିନ୍ତୁ ରୂତ ନିଜ ଦେଶ ଛାଡି ଇସ୍ରାଏଲ ଯିବାକୁ ଇଚ୍ଛୁକ ଥିଲେ। ନୟମୀ ବୋୟାଜଙ୍କ ସହ ରୂତ ଙ୍କ ବିବାହର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥିଲେ, ଯଦିଓ ଏହା ସେମାନଙ୍କ ସମ୍ପର୍କକୁ ବଦଳାଇବ |

ଈଶ୍ବର ସେମାନଙ୍କ ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ଯୋଗାଯୋଗର କେନ୍ଦ୍ର ଥିଲେ | ରୂତ ନୟମୀ ମାଧ୍ୟମରେ ଇସ୍ରାଏଲର ପରମେଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଜାଣିଲେ। ବୟସ୍କା ମହିଳା ରୂତଙ୍କୁ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ସହ ଥିବା ସମ୍ପର୍କର ସମସ୍ତ ଆନନ୍ଦ ଏବଂ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ଦେଖିବା, ଶୁଣିବା ଏବଂ ଅନୁଭବ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦେଲେ | ଆପଣ କେତେଥର ଅନୁଭବ କରନ୍ତି ଯେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ବିଷୟରେ ଆପଣଙ୍କର ଚିନ୍ତାଧାରା ଏବଂ ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ ଏକ ଘନିଷ୍ଠ ସମ୍ପର୍କରୁ ଦୂରେଇ ରହିବା ଉଚିତ | ତୁମେ କେତେଥର ତୁମର ବନ୍ଧୁମାନଙ୍କ ସାଥୀ ସହିତ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ବିଷୟରେ ତୁମର ଅବିଭକ୍ତ ଚିନ୍ତାଧାରାକୁ ଅଂଶୀଦାର କର? ଈଶ୍ବରଙ୍କ ସହ ଆମର ସମ୍ପର୍କ ବିଷୟରେ ଖୋଲାଖୋଲି ଭାବରେ ଅଂଶୀଦାର କରିବା ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ସହିତ ଆମର ସମ୍ପର୍କକୁ ଗଭୀରତା ଏବଂ ଅନ୍ତରଙ୍ଗତା ଆଣିପାରେ |


ଶକ୍ତି ଏବଂ ସଫଳତା:

  • ଏକ ସମ୍ପର୍କ ଯେଉଁଠାରେ ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ ବନ୍ଧନ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଉପରେ ବିଶ୍ୱାସ ଥିଲା |

  • ଦୃଢ଼ ପାରସ୍ପରିକ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତାର ଏକ ସମ୍ପର୍କ |

  • ଏକ ସମ୍ପର୍କ ଯେଉଁଥିରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ବ୍ୟକ୍ତି ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଯାହା କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରିଥିଲେ |

 

ସେମାନଙ୍କ ଜୀବନରୁ ଶିକ୍ଷା:

  • ଏକ ସମ୍ପର୍କରେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଜୀବନ୍ତ ଉପସ୍ଥିତି ପାର୍ଥକ୍ୟକୁ ଅତିକ୍ରମ କରେ ଯାହା ଅନ୍ୟଥା ବିଭାଜନ ଏବଂ ଅସହଯୋଗ ସୃଷ୍ଟି କରିପାରେ |

 

ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପରିସଂଖ୍ୟାନ:

  • କେଉଁଠାରେ: ମୋୟାବ, ବେଥଲେହମ୍ |

  • ବୃତ୍ତି: ପତ୍ନୀ, ବିଧବା |

  • ସମ୍ପର୍କୀୟ: ଏଲିମେଲେକ୍, ମହଲନ୍, କିଲିୟନ, ଅର୍ପା, ବୋୟଜ |

ମୁଖ୍ୟ ପଦ: 

ରୂତ କହିଲା, ତୁମ୍ଭକୁ ତ୍ୟାଗ କରି ତୁମ୍ଭର ପଶ୍ଚାଦ୍ଗମନ କରିବାରୁ ଫେରି ଯିବାକୁ ମୋତେ ବିନୟ ନ କର, ଯେହେତୁ ତୁମ୍ଭେ ଯେଉଁଠାକୁ ଯିବ, ମୁଁ ମଧ୍ୟ ସେହିଠାକୁ ଯିବି; ତୁମ୍ଭେ ଯେଉଁଠାରେ ରହିବ, ମୁଁ ମଧ୍ୟ ସେହିଠାରେ ରହିବି; ତୁମ୍ଭର ଲୋକ ହିଁ ମୋହର ଲୋକ ଓ ତୁମ୍ଭର ପରମେଶ୍ଵର ହିଁ ମୋହର ପରମେଶ୍ଵର ହେବେ।  ତୁମ୍ଭେ ଯେଉଁଠାରେ ମରିବ, ମୁଁ ମଧ୍ୟ ସେହିଠାରେ ମରିବି ଓ ସେହିଠାରେ ମୋହର କବର ହେବ; କେବଳ ମୃତ୍ୟୁ ଛଡ଼ା ଆଉ କିଛି ହିଁ ଯେବେ ତୁମ୍ଭକୁ ଓ ମୋତେ ବିଚ୍ଛେଦ କରଇ, ତେବେ ସଦାପ୍ରଭୁ ସେହି ଦଣ୍ତ, ମଧ୍ୟ ତହିଁରୁ ଅଧିକ ମୋତେ ଦେଉନ୍ତୁ।

ରୂତର ବିବରଣ ୧:୧୬-୧୭


ସେମାନଙ୍କ କାହାଣୀ ରୂତଙ୍କ ପୁସ୍ତକରେ କୁହାଯାଇଛି | ମାଥିଉ ୧:୫ ରେ ମଧ୍ୟ ରୂତଙ୍କୁ ଉଲ୍ଲେଖ କରାଯାଇଛି |

रूत और नाओमी

 Ruth and Naomi

बाइबल में कई लोगों की कहानियाँ इतनी बारीकी से एक साथ बुनी गई हैं कि वे लगभग न पृथक करने योग्य हैं। हम व्यक्तिगत रूप से उनके बारे में जितना जानते हैं, उससे कहीं अधिक हम उनके संबंधों के बारे में जानते हैं। और एक ऐसे युग में जो व्यक्तिवाद की पूजा करता है, उनकी कहानियाँ अच्छे रिश्तों के सहायक मॉडल बन जाती हैं। नाओमी और रूत जीवन के इस सम्मिश्रण के सुंदर उदाहरण हैं। उनकी संस्कृतियां, पारिवारिक पृष्ठभूमि और उम्र बहुत अलग थीं। सास और बहू के रूप में, उनके पास शायद तनाव के उतने ही अवसर हैं जितने कोमलता के थे । और फिर भी वे एक दूसरे से बंधे हुए थे।

उन्होंने गहरा दुख, एक-दूसरे के लिए बहुत स्नेह, और इस्राएल के परमेश्वर के प्रति एक प्रमुख प्रतिबद्धता साझा की। और फिर भी जितना वे एक-दूसरे पर निर्भर थे, उन्होंने एक-दूसरे के प्रति अपनी प्रतिबद्धता में एक-दूसरे को स्वतंत्रता भी दी। नाओमी रूत को उसके परिवार के पास लौटने देना चाहती थी। पर रूत इस्राएल जाने के लिए अपनी मातृभूमि छोड़ने को तैयार थी। नाओमी ने रूत की शादी बोअज़ से करने में भी मदद की, हालाँकि इससे उनका रिश्ता बदल जाएगा।

परमेश्वर उनके अंतरंग संचार के केंद्र में था। रूत ने नाओमी के द्वारा इस्राएल के परमेश्वर को जाना। वृद्ध महिला ने रूत को परमेश्वर के साथ अपने रिश्ते के सभी आनंद और पीड़ा को देखने, सुनने और महसूस करने की अनुमति दी। आप कितनी बार महसूस करते हैं कि परमेश्वर के बारे में आपके विचारों और प्रश्नों को एक करीबी रिश्ते से बाहर रखा जाना चाहिए? आप कितनी बार अपने मित्रों के जीवनसाथी के साथ परमेश्वर के बारे में अपने असंपादित विचार साझा करते हैं? परमेश्वर के साथ अपने संबंधों के बारे में खुलकर बात करने से दूसरों के साथ हमारे संबंधों में गहराई और घनिष्ठता आ सकती है।


  • ताकत और उपलब्धियां :

    • एक रिश्ता जहां सबसे बड़ा बंधन परमेश्वर में विश्वास था

    • एक मजबूत पारस्परिक प्रतिबद्धता का रिश्ता

    • एक रिश्ता जिसमें प्रत्येक व्यक्ति ने दूसरे के लिए सबसे अच्छा करने की कोशिश की

  • जीवन से सबक :

    • एक रिश्ते में परमेश्वर की जीवित उपस्थिति उन मतभेदों को दूर करती है जो अन्यथा विभाजन और वैमनस्य पैदा कर सकते हैं

  • महत्वपूर्ण आयाम :

    • कहाँ : मोआब, बेथलहम

    • व्यवसाय : पत्नियाँ, विधवाएँ

    • रिश्तेदार : एलीमेलेक, महलोन, किलयोन, ओरपा, बोअज़

 

मुख्य पद : रूत बोली, तू मुझ से यह बिनती न कर, कि मुझे त्याग वा छोड़कर लौट जा; क्योंकि जिधर तू जाए उधर मैं भी जाऊंगी; जहां तू टिके वहां मैं भी टिकूंगी; तेरे लोग मेरे लोग होंगे, और तेरा परमेश्वर मेरा परमेश्वर होगा; जहां तू मरेगी वहां मैं भी मरूंगी, और वहीं मुझे मिट्टी दी जाएगी। यदि मृत्यु छोड़ और किसी कारण मैं तुझ से अलग होऊं, तो यहोवा मुझ से वैसा ही वरन उस से भी अधिक करे। रूत 1:16,17

 

उनकी कहानी रूत की पुस्तक में वर्णित है। रूत का उल्लेख मत्ती 1:5 में भी किया गया है।

Source : NIV Life Application Bible.

  


ଦୁଇଟି ଜୀବନ ଦୁଇଟି ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ

 ଦୁଇଟି ଜୀବନ ଦୁଇଟି ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ

ଉପଦେଶକ ୨:୧୨-୧୭


ଆହା! ମୁର୍ଖ ଯେପରି ମରେ, ଜ୍ଞାନୀ ହିଁ ସେପରି ମରେ ।

(ଉପଦେଶକ ୨:୧୬)


ଜଣେ ବାପାଙ୍କର ଦୁଇ ପୁଅ ଥିଲେ । ସେମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ସାନ ପୁଅଟି ନିତାନ୍ତ ଅବାଧ୍ୟ ଓ ଉଚ୍ଛୃଙ୍ଖଳ ଥିଲା ଏବଂ ବଡ଼ ପୁଅ ଅତ୍ୟନ୍ତ ବାଧ୍ୟ ଥିଲା  ଯୁବାବସ୍ଥାରେ ହିଁ ସାନ ପୁଅର ମୃତ୍ୟୁ ଘଟିଲା, ଆଉ ଧର୍ମପରାୟଣ ବଡ଼ ପୁଅର ମଧ୍ୟ କାଳକ୍ରମେ ମୃତ୍ୟୁ ଘଟିଲା  ତାଙ୍କ ଘର ପାଖରେ ରହୁଥିବା ଜଣେ ନାସ୍ତିକ କହିଲେ, "ବଡ଼ ଭାଇ ଏତେ ଧାର୍ମିକ ହେଲେ ବି ଶେଷରେ ସାନ ଭାଇ ପରି ମଲା" । ଜ୍ଞାନୀ ଶଲୋମନ ମଧ୍ୟ ଲେଖିଥିଲେ, "ମୂର୍ଖ ଓ ଜ୍ଞାନୀ ସମସ୍ତଙ୍କ ପ୍ରତି ଏକ ଦଶା ଘଟଇ" (୧:୨୪ ପଦ) । କିନ୍ତୁ ପରବର୍ତ୍ତୀ ସମୟରେ ସେ ବୁଝି ପାରିଥିଲେ ଯେ, ମୂର୍ଖର ମୃତ୍ୟୁ ଓ ଜ୍ଞାନୀର ମୃତ୍ୟୁ, ଅର୍ଥାତ୍ ଈଶ୍ୱର ବିଶ୍ୱାସୀର ମୃତ୍ୟୁ ମଧ୍ୟରେ କେଡ଼େ ବିରାଟ ପାର୍ଥକ୍ୟ ରହିଛି!


ଯୀଶୁ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କଠାରେ ବିଶ୍ଵାସ କରୁଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ବ୍ୟକ୍ତି ଜାଣେ ଯେ, ଶାରିରୀକ ମୃତ୍ୟୁ ପରେ ସେମାନଙ୍କ ପାଇ ଅନନ୍ତ ଜୀବନ ଅପେକ୍ଷା କରିଅଛି । ସେମାନଙ୍କ ଉପରେ ମୃତ୍ୟୁର କର୍ତ୍ତୃତ୍ଵ ହିଁ ନାହିଁ । ତେଣୁ ପାଉଲ ମୃତ୍ୟୁଦଣ୍ଡକୁ ଅପେକ୍ଷା କରି ରହିଥିବା ସମୟରେ ଆନନ୍ଦରେ କହିଛନ୍ତି ଯେ, ସେ ଯୀଶୁଙ୍କୁ ଭେଟିବାକୁ ଓ ଧାର୍ମିକତାର ମୁକୁଟ ପାଇବାକୁ ଯାଉଅଛନ୍ତି । ଯେଉଁମାନେ ଯୀଶୁଙ୍କ ଆଗମନକୁ ଅପେକ୍ଷା କରି ରହିଛନ୍ତି, ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ପୁରସ୍କାର ସଞ୍ଚିତ କରି ରଖା ଯାଇଅଛି  (୨ତୀମଥି ୪:୬-୮) । ବିଶ୍ବାସୀର ମରଣ, ଅବିଶ୍ବାସୀର ମରଣ ପରି ଆଦୌ ନୁହେଁ, ବିଶ୍ବାସୀ ନିମନ୍ତେ, ମରଣ ହେଉଛି, ଅନନ୍ତ ଜୀବନର ଆରମ୍ଭ । ମାତ୍ର ଅବିଶ୍ବାସୀ ନିମନ୍ତେ, ମୃତ୍ୟୁ ଅନ୍ତେ ଅନନ୍ତ ଦଣ୍ଡ, ଅର୍ଥାତ୍ ଅନନ୍ତ ମୃତ୍ୟୁ ନିରୂପିତ । ତେଣୁ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିୟାନ ଭାବରେ ଆମେ ସମସ୍ତେ ଆନନ୍ଦରେ ମରଣର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇପାରିବା ।


"ମୃତ୍ୟୁ କି ଆମର ଜୀବନର ଶେଷ କ୍ଷଣ? ନା, ଆଉ ଏକ ଅନ୍ତହୀନ ଜୀବନର ଅମୃତ ଲଗନ ???


ଅନନ୍ତ ଜୀବନ, ଅନନ୍ତ ଜୀବନ, ଅନନ୍ତ ଜୀବନ!"