BN

ଅନ୍ୟ କୌଣସି ମାର୍ଗ ନ ଥିଲା🤔

 ଅନ୍ୟ କୌଣସି ମାର୍ଗ ନ ଥିଲା??

Wasn't There Any Other Way?

ପଠନ: ମାର୍କ ୮:୨୭-୩୩

ଯୀଶୁ କହିଲେ, ମନୁଷ୍ୟପୁତ୍ରଙ୍କୁ ଅବଶ୍ୟ ବହୁତ ଦୁଃଖଭୋଗ କରିବାକୁ ହେବ….. ହତ ହେବାକୁ ହେବ ପୁଣି ତିନିଦିନ ପରେ ପୁନରୁତ୍ଥାନ କରିବାକୁ ହେବ । (ମାର୍କ ୮:୩୧)

ମୋର ବନ୍ଧୁ ଡେଭିଡ୍ ଜଣେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନ ଥିଲେ, ତଥାପି ନିଜର ନିଷ୍ପାପ ପୁତ୍ରଙ୍କୁ ଦୋଷୀ ଲୋକମାନଙ୍କ ପକ୍ଷରୁ ଏତେ ନିର୍ମମ ଭାବରେ ଦଣ୍ଡିତ ହେବା ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦେଇଥିବାରୁ ସେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ନ୍ୟାୟ  ଉପରେ ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠାଇଥିଲେ । କୃଶ ଉପରେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଭୟଙ୍କର ମୃତ୍ୟୁର ଅର୍ଥ କରୁଥିବା ସମୟରେ ଡେଭିଡ୍ ଅତ୍ୟନ୍ତ ବିଦ୍ରୋହୀ ହୋଇ ଉଠିଥିଲେ। ଦିନେ ସେ "କାହିଁକି?" ବୋଲି ଚିତ୍କାର କରିବାବେଳେ ଈଶ୍ୱର ଏହି ଚିନ୍ତା ଦ୍ୱାରା ତାଙ୍କ ବିଚଳିତ ମନକୁ ସାନ୍ତ୍ଵନା ଦେଇଥିଲେ, "ଏହା ଏକମାତ୍ର ମାର୍ଗ ଥିଲା"

ପ୍ରଭୁଙ୍କର ଜଣେ ଶିଷ୍ୟ, ପିତରଙ୍କ ମଧ୍ୟ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ବୁଝିବାରେ ସମାନ ପ୍ରକାରର ସମସ୍ୟା ଥିଲା । ଯୀଶୁ "ଈଶ୍ୱରଙ୍କର ଖ୍ରୀଷ୍ଟ" ବୋଲି ସେ ଜାଣିଥିଲେ (ଲୁକ ୯:୨୦), ମାତ୍ର ତାଙ୍କୁ ଦୁଖଭୋଗ କରିବାକୁ, ନିହତ ହେବାକୁ, ଓ ପୁନରୁତ୍ଥିତ ହେବାକୁ ପଡିବ ବୋଲି ଯେତେବେଳେ ଯୀଶୁ ଶିକ୍ଷାଦେଲେ, ସେତେବେଳେ ସେ ତାଙ୍କୁ ଅନୁଯୋଗ କରିଥିଲେ (ମାର୍କ ୮: ୩୧-୩୨) ନିଷ୍ପାପ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଉପରେ ଏପ୍ରକାର ଏକ ଅନ୍ୟାୟକୁ ସେ ସହ୍ୟ କରିପାରି ନ ଥିଲେ । ଏହାର ଉତ୍ତରରେ ଯୀଶୁ ପିତରଙ୍କୁ ଭର୍ତ୍ସନା  କରିଥିଲେ କାରଣ ସେ ଅଜାଣତରେ ଏକ ଶୟତାନିକ ଦୃଷ୍ଟି କୋଣ ପ୍ରକାଶ କରିଥିଲେ । ଈଶ୍ଵର ଯେପରି ଚିନ୍ତା କରନ୍ତି, ସେପରି ଚିନ୍ତା ନ କରି ସେ ଏକ ମନୁଷ୍ୟ ଭଳି ଚିନ୍ତା କରିଥିଲେ (୩୩ ପଦ) । କ୍ଷମା ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ତାଙ୍କର ମୃତ୍ୟୁ ଆବଶ୍ୟକ ଥିଲା ବୋଲି ସେ ଜାଣିଥିଲେ, କାରଣ "ରକ୍ତପାତ ବିନୁ ପାପମୋଚନ ନାହିଁ" (ଏବ୍ରୀ ୯:୨୨) 

କୃଶ ଉପରେ ଯୀଶୁ ଆମ ପାପର ଦଣ୍ଡ ପାଇଁ ମୂଲ୍ୟ ପରିଶୋଧ କରିଥିଲେ, ମାତ୍ର ସେନିମନ୍ତେ ଥିବା ତାଙ୍କ ପ୍ରେମ ଯୋଗୁ ଏହା ସ୍ୱେଇଚ୍ଛା କରିଥିଲେ । ଯଦିଓ ତାଙ୍କର ଭୟଙ୍କର ମୃତ୍ୟୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ ଭାବେ ତାଙ୍କର ଯୋଗ୍ୟ ନ ଥିଲା, ତଥାପି ଏପରି ଅନ୍ୟ କୌଣସି ମାର୍ଗ ନ ଥିଲା , ଯଦ୍ୱାରା  ସେ ଆମକୁ ରକ୍ଷା କରିପାରିଥା'ନ୍ତେ  । ଆଜି ଆପଣମାନେ ତାଙ୍କୁ ଧନ୍ୟବାଦ ଦେଇଛନ୍ତି କି?

ବିଚାରକର୍ତ୍ତାଗଣ

 The Judges

ବିଚାରପତିବର୍ଣ୍ଣନାବିଚାରର ବର୍ଷ
ଅତ୍ନୀୟେଲଅରାମର ରାଜା କୂଶନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ନିର୍ଯାତିତ ହେବାର ୮ ବର୍ଷ ପରେ ଅତ୍ନୀୟେଲ ଯୁଦ୍ଧକୁ ଯାଇ ଇସ୍ରାଏଲକୁ ଉଦ୍ଧାର କରିଥିଲେ।୪୦ ବର୍ଷ
ଏହୂଦମୋୟାବୀୟ ରାଜା ଇଗ୍ଳୋନଙ୍କ ଠାରୁ ୧୮ ବର୍ଷର ନିର୍ଯାତନା ପରେ ଏହୂଦ ଇଗ୍ଲୋନଙ୍କୁ ହତ୍ୟା କରିଥିଲେ,ମୋୟାବଙ୍କ ବିରୋଧରେ ଯୁଦ୍ଧକୁ ଯାଇଥିଲେ ଏବଂ ବିଜୟୀ ହୋଇଥିଲେ।୮୦ ବର୍ଷ
ଶମଗରଶମଗର ପଶୁମାନଙ୍କୁ ସାଙ୍ଗରେ ନେବା ପାଇଁ ବ୍ୟବହୃତ ଏକ ଗୋକଣ୍ଟକ ପାଞ୍ଚଣ ଅସ୍ତ୍ରରେ ୬୦୦ ପଲେଷ୍ଟୀୟଙ୍କୁ ହତ୍ୟା କରିଥିଲେଅଜ୍ଞାତ
ଦବୋରା ଓ ବାରକକିଣାନର ରାଜା ଯାବୀନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ୨୦ ବର୍ଷର ଦମନ ପରେ, ଦବୋରା ଓ ବାରାକଙ୍କୁ ଆକ୍ରମଣ କରିବାକୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିଥିଲେ । ବାରାକ ଯୁଦ୍ଧ ଜିତିଥିଲେ।୪୦ ବର୍ଷ
ଗିଦିୟୋନମିଦୀୟନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ୭ ବର୍ଷର ନିର୍ଯାତନା ପରେ, ତୂରୀ ଓ ଘୋଡା ବ୍ୟବହାର କରି, ଗିଦିୟୋନ ମାତ୍ର ୩୦୦ ପୁରୁଷଙ୍କ ସହିତ ମିଦୀୟନମାନଙ୍କୁ ପରାସ୍ତ କରିଥିଲେ |୪୦ ବର୍ଷ
ତୋଲୟପୂୟାଙ୍କ ପୁତ୍ର ଇଷାଖର ବଂଶୀୟ ଦୋଦୟର ପୌତ୍ର, ସେ ଇଫ୍ରୟିମ ପର୍ବତମୟ ଦେଶସ୍ଥ ଶାମୀରରେ ବାସ କଲେ୨୩ ବର୍ଷ
ଯାୟୀରଗିଲୀୟଦୀୟ ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତି ଥିଲେ ଯାହାର ୩୦ ପୁଅ ଥିଲେ, ଯେଉଁମାନେ ୩୦ ଟି ଗଧ ଚଢୁଥିଲେ ଏବଂ ଗିଲୀୟଦରେ ୩୦ ଟି ସହର |୨୨ ବର୍ଷ
ଯିପ୍ତହଯିପ୍ତହ ଆମ୍ମୋନୀୟଙ୍କ ୧୮ ବର୍ଷ ନିର୍ଯାତନା ପରେ ଏବଂ ସଦାପ୍ରଭୁଙ୍କ ସହ ଶପଥ କରି ଇସ୍ରାଏଲକୁ ଉଦ୍ଧାର କଲେ୬ ବର୍ଷ
ଇବ୍ସନ୍ଇବ୍ସାନ୍ ବେଥଲିହିମୀର ଥିଲେ । ତାଙ୍କର ୩୦ ପୁଅ ଏବଂ ୩୦ ଝିଅ ଥିଲେ ।୭ ବର୍ଷ
ଏଲୋନ୍ଏଲୋନ୍ ସବୂଲୂନ ବଂଶର ଥିଲେ୧୦ ବର୍ଷ
ଅବ୍ଦୋନ୍ହିଲ୍ଲେଲଙ୍କ ପୁଅ ଅବ୍ଦୋନ ଯାହାର ୪୦ ପୁଅ ଏବଂ ୩୦ ନାତିନାତୁଣୀ ଥିଲେ, ୭୦ ଟି ଗଧ ଚଢିଥିଲେ୮ ବର୍ଷ
ଶାମଶୋନଜଣେ ନାସରୀୟ ଥିଲେ ଯାହାର ଅଲୌକିକ ଶକ୍ତି ଥିଲା | ସେ ଥୋମଣି ହାଡରେ ୧୦୦୦ ପଲେଷ୍ଟୀୟଙ୍କୁ ହତ୍ୟା କରିଥିଲେ; ସେମାନଙ୍କ ମନ୍ଦିରକୁ ଧ୍ଵଂସ କଲେ୨୦ ବର୍ଷ

न्यायाधीश

 THE JUDGES



न्यायाधीशवर्णनकितने वर्ष न्याय किया
ओत्नीएलअराम के राजा कुशन से उत्पीड़न के 8 साल बाद, ओत्नीएल युद्ध में गया और इस्राएल को छुड़ाया।40 साल
एहुदमोआब के राजा एग्लोन से उत्पीड़न के 18 वर्षों के बाद, एहुद ने एग्लोन को मार डाला, मोआब के खिलाफ युद्ध के लिए गया था और विजयी हुआ।80 साल
शमगरशमगर ने जानवरों को साथ ले जाने के लिए इस्तेमाल किए जाने वाले एक प्रहार में उपयोग होने वाले हथियार के साथ 600 पलिश्तियों को मार डालाअज्ञात
देबोराह20 साल के बाद कनान के राजा याबीन के दमन के कारण, दबोरा ने बराक को आक्रमण करने के लिए उत्साहित किया। युद्ध में बराक विजयी हुआ।40 साल
गिदोनमिद्यानीयो द्वारा उत्पीड़न के 7 वर्षों के बाद, तुरही और घड़े का उपयोग कर, गिदोन केवल 300 पुरुषों के साथ मिद्यानियों को पराजित किया।40 साल
तोलापूआ का बेटा दोदो इस्साकार के गोत्र से था, वह एप्रैम में रहता था23 वर्ष
याईरगिलाद से एक आदमी था जिसके 30 बेटे हैं जो 30 गदहो पर सवार थे ,और उनके गिलाद में 30 शहर थे।22 वर्ष
यिप्तह18 वर्ष के बाद अम्मोनीयो के ज़ुल्म से यिप्तह ने यहोवा से मन्नत मानकर इस्राएल को छुड़ाया6 वर्ष
इब्सानइब्सान बेतलेहेम का था। उनके 30 बेटे और 30 बेटियां थीं।7 साल
ऐलानएलोन जबूलून के गोत्रा से था10 साल
अब्दोनअब्दोन, हिल्लेल का पुत्र जिसके 40 बेटे और 30 पोते थे, जो 70 गदहो पर सवार थे8 साल
शिमशोनएक नजीर था जिसमे अलौकिक शक्ति थी । उसने 1,000 पलिश्तियों को गदेह की जबड़े की हड्डी से मार डाला; एक पलिश्ती आराधनालय को नष्ट कर दिया20 साल

ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ

ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ

First Step!!!


ଆମ୍ଭେ ସୀହୋନକୁ ଓ ତାହାର ଦେଶକୁ ତୁମ୍ଭ ଆଗରେ ସମର୍ପଣ କରିବାକୁ ପ୍ରବୃତ୍ତ ହେଲୁଣି । (୨ ବିବରଣ ୨:୩୧)


ଗୋଟିଏ ଜଟିଳ କାର୍ଯ୍ୟ ପରିଚାଳନା କରିବା ପାଇଁ ଅନେକ ଉପାୟ ଅଛି । ଈଶ୍ୱର ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟଜନକ ଭାବରେ ଏହି କାର୍ଯ୍ୟ ବିଷୟରେ ଯତ୍ନ ନେବେ ଭାବି ଆମେ ହୁଏତ ଏହାକୁ ଛାଡି ଦେଇଥାଉ କିମ୍ବା ସଠିକ୍ ଦିଗରେ ଆମେ ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ ନେଇଥାଉ ।

 ପ୍ରାନ୍ତରରେ ୪୦ ବର୍ଷ କାଟିବା ପରେ, ଈଶ୍ୱର ଯେଉଁଦେଶ ଦେବେ ବୋଲି ଲୋକମାନଙ୍କ ନିକଟରେ ପ୍ରତିଜ୍ଞା କରିଥିଲେ, ସେହି ଦେଶ ଅଧିକାର କରିବାର ସମୟ ଆସି ଯାଇଛି ବୋଲି ମୋଶାଙ୍କୁ କୁହାଯାଇଥିଲା । କାର୍ଯ୍ୟର ପ୍ରଥମ କ୍ରମ ଥିଲା-ଇସ୍ରାଏଲ ଓ କିଣାନ ଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ଠିଆ ହୋଇଥିବା ସୀହୋନ ନାମକ ଜଣେ ରାଜାଙ୍କ ପ୍ରତି  କ'ଣ  କରିବାକୁ ହେବ, ସେ ବିଷୟରେ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବା । ଈଶ୍ଵରଙ୍କ ଆଦେଶ ଥିଲା - "ତାହା ଅଧିକାର କରିବାକୁ ଆରମ୍ଭ କର ଓ ତାହା ସଙ୍ଗେ ଯୁଦ୍ଧ ଲଗାଅ" (୨ ବିବ ୨:୨୪) । ଈଶ୍ଵର କାହାରି ସାହାଯ୍ୟ ବିନା ସୀହୋନକୁ ହଟାଇ ପାରିଥା'ନ୍ତେ, ମାତ୍ର ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ ନେବା ପାଇଁ ସେ ତାଙ୍କର ଲୋକମାନଙ୍କୁ ଆଦେଶ ଦେଇଥିଲେ । 


ସେହି ସମାନ ବିଷୟ ଆମ କ୍ଷେତ୍ରରେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରାୟ ସତ୍ୟ ଅଟେ। ମାସ ମାସ କିମ୍ୱା ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ସମସ୍ୟା ଲାଗି ରହିଲେ, ଆମେ ଯାହା କିଛି କଲେ ମଧ୍ୟ ଭିନ୍ନତା ସୃଷ୍ଟି ହେବ ନାହିଁ ବୋଲି ଅନୁଭବ କରିପାରୁ । ମାତ୍ର ସଦାପ୍ରଭୁ କହନ୍ତି, "ଆରମ୍ଭ କର"। ଆମକୁ ପ୍ରଥମେ ଅଗ୍ରସର ହେବାକୁ ପଡ଼ିବ-ଗୋଟିଏ ପ୍ରେମପୂର୍ଣ୍ଣ ବାକ୍ୟ କୁହନ୍ତୁ, କ୍ଷମା ମାଗନ୍ତୁ, ଯାହା ଆମର ଅଟେ, ସେଥିରୁ କିଛି ଦିଅନ୍ତୁ।


କେବଳ କିଛି ଦୂରବର୍ତ୍ତୀ ଲକ୍ଷ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତିରେ ଆନନ୍ଦ ରହିଛି, ତା'ନୁହେଁ, ମାତ୍ର ଆମର ସେହି ପ୍ରେମ ପରମେଶ୍ବରଙ୍କ ସହିତ ଗମନାଗମନ କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ଆନନ୍ଦ ରହିଥାଏ, ଯିଏ କହିଛନ୍ତି, "ଆମ୍ଭେ ଦେବାପାଇଁ ପ୍ରବୃତ୍ତ ହେଲୁଣି…. ତୁମ୍ଭେ ଅଧିକାର କରିବାକୁ ପ୍ରଵୄତ୍ତ ହୁଅ (୩୧ପଦ) । ଏପରି ଗୋଟିଏ ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ ଅଛି କି, ଯାହା ଆଜି ଆପଣ ନେବା ଉଚିତ୍?

ଆମର ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ଆବଶ୍ୟକତା

 ଆମର ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ଆବଶ୍ୟକତା

Our Greatest Need!!

ରୋମୀୟ ୩:୯-୨୦

ସମସ୍ତେ ତ ପାପ କରିଅଛନ୍ତି, ପୁଣି ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଗୌରବରହିତ ହୋଇଅଛନ୍ତି। (ରୋମୀୟ ୩:୨୩)




ଆସନ୍ତୁ, ଆଜି ଆମେ ପବିତ୍ରତା, ଧାର୍ମିକତା ଓ ନୈତିକ ସିଦ୍ଧତା ଉପରେ ଦୃଷ୍ଟି କେନ୍ଦ୍ରୀଭୂତ କରୁ । ନୂଆ ଭାବରେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ପବିତ୍ରତାର ଦର୍ଶନ ଲାଭ କରିବା ଅପେକ୍ଷା ଆଉ ଅଧିକ ମହାନ୍ ବିଷୟ କିଛି ନାହିଁ । ଉଦ୍ଧୀପନାର  ଅର୍ଥ  ହେଉଛି ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଲୋକମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଏହି ବିସ୍ରୁତ ଦର୍ଶନକୁ ପୁନଃସ୍ଥାପନ କରିବା । ଯେତେବେଳେ ଉଦ୍ଧୀପନା ଆସେ ସେତବେଳେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଉପାସକମାନେ ହୃଦୟଙ୍ଗମ କରନ୍ତି ଯେ, ସେମାନେ ଯେଉଁ ଈଶ୍ବରଙ୍କର ଉପାସନା କରନ୍ତି, ସେ ହେଉଛନ୍ତି ପବିତ୍ର । ଈଶ୍ବରଙ୍କର ମାନଦଣ୍ଡ ହେଉଛି ସିଦ୍ଧତା । ଅନେକ ସମୟରେ ନୂତନ ନିୟମରେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ 'ଗୌରବ' ବୋଲି ଯେଉଁ ଶବ୍ଦ ବାରମ୍ବାର ଲେଖାଯାଏ, ତାହା ଈଶ୍ବରଙ୍କ ସିଦ୍ଧ ଆଦର୍ଶକୁ ପ୍ରକାଶ କରେ । ଆଜିର ପଦରେ, ଈଶ୍ୱରଙ୍କ 'ଗୌରବ' ବୋଲି ଯେଉଁ ଶବ୍ଦ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇଛି, ଈଶ୍ୱରଙ୍କର ଧାର୍ମିକତା, ସିଦ୍ଧତା ଓ ପବିତ୍ରତା ସେହି ଗୋଟିଏ ଶବ୍ଦରେ ପ୍ରକାଶିତ ହୋଇଛି । ଈଶ୍ବର, ତାଙ୍କର ସମସ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟକୁ ତ୍ରୁଟିଶୂନ୍ୟ ଓ ସିଦ୍ଧ ଭାବରେ ସାଧନ କରନ୍ତି ଏବଂ ତାଙ୍କର ସନ୍ତାନମାନେ ମଧ୍ୟ ସେହି ପ୍ରକାର ହୁଅନ୍ତୁ ବୋଲି ସେ ଇଛା କରନ୍ତି । ଯେ କେହି ପବିତ୍ର ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ସହିତ ସମ୍ପର୍କ ସ୍ଥାପନ କରିବା ପାଇଁ ଚାହେଁ ସେ ମଧ୍ୟ ତାହାଙ୍କ ତୁଲ୍ୟ ପବିତ୍ର ଓ ଧାର୍ମିକ ହେବା ଆବଶ୍ୟକ । 

        ସତରେ, ଈଶ୍ବର ତାଙ୍କର ସୃଷ୍ଟ ପ୍ରାଣୀମାନଙ୍କଠାରୁ କେତେ ଭିନ୍ନ! ପରସ୍ପର ସହିତ ସମ୍ପର୍କ ସ୍ଥାପନ କରିବା ପାଇଁ ମନୁଷ୍ୟକୁ ତ୍ରୁଟିଶୁନ୍ୟ ବୋଲି କହିପାରିବା?  ନା, ମନୁଷ୍ୟ ଯେତେ ଉତ୍ତମ ହେଲେ ମଧ୍ୟ, ଈଶ୍ଵରଙ୍କ ଗୌରବମୟ ଆଦର୍ଶରୁ ସେ ଅନେକ ଉଣା । ଆମେ ଯେପରି ଆମର ସେହି ସ୍ଥିତିକୁ ଭଲରୂପେ ଜାଣିପାରିବା ସେଥିପାଇଁ ଈଶ୍ୱର ତାଙ୍କର ବ୍ୟବସ୍ଥା ଆମକୁ ଦେଇଛନ୍ତି। ସେଥିପାଇଁ ବାଇବଲ କହେ "ବିଧି ବ୍ୟବସ୍ଥା ଦ୍ୱାରା ଆମେ ପାପର ବୋଧ ପାଉ" (ରୋମୀ ୩:୨୦) ଅର୍ଥାତ ଆମେ ଜାଣିପାରୁ ଯେ, ଆମେ କେଡ଼େ ଅଶୁଚି, ଅପବିତ୍ର ଓ ଅଧାର୍ମିକ।


Source: Daily Bread