BN

ଅନୁଗ୍ରହ ପ୍ରତ୍ୟେକଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ

 ଅନୁଗ୍ରହ ପ୍ରତ୍ୟେକଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ

Grace is Available for All!!!

ପଠନ: ଯୋହନ ୩:୧-୧୮

ଈଶ୍ୱର ଜଗତକୁ ଏଡ଼େ ପ୍ରେମ କଲେ ଯେ, ସେ ଆପଣାର ଅଦ୍ଵିତୀୟ ପୁତ୍ରଙ୍କୁ ଦାନ କଲେ, ତହିଁରେ ଯେକେହି ତାହାଙ୍କଠାରେ ବିଶ୍ୱାସ କରେ…. (ଯୋହନ ୩:୧୬)



ବାଇବଲ ଶିକ୍ଷକ ସେଲ୍ୱିୱିନ୍ କହନ୍ତି, "ଅନୁଗ୍ରହ ପ୍ରଚୁରତା ସମ୍ପର୍କରେ ଯେତେଥର ମୁଁ ପ୍ରଚାର କରେ, ସେତେଥର କେହି ନା  କେହି ମତେ ଏହି ପ୍ରଶ୍ନ କରନ୍ତି। ଯଦି ପ୍ରଚୁର ଭାବେ ଇଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ ଆମ ପ୍ରତ୍ୟେକଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ ତାହେଲେ କାହିଁକି କେତେ ଜଣ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିୟ ଯାତ୍ରାରେ ଅନେକ ଆଗରେ ଥାଆନ୍ତି ଓ ଆହୁରି ଅନେକ ପଛରେ ପଡ଼ି ଯାଇଥା'ନ୍ତି? ମୁଁ ସେମାନଙ୍କୁ ଅନେକ ସମୟରେ ଓଲଟି ପ୍ରଶ୍ନ କରିଥାଏ- ଏ ପ୍ରକାର କାହିଁକି ହୁଏ ବୋଲି ତୁମେ ସେ ବିଷୟରେ କ'ଣ ଭାବୁଛ? ପ୍ରାୟ ସମସ୍ତେ ତା' ର ଉତ୍ତରରେ କହିଥା'ନ୍ତି, ହୁଏତ କେତେଜଣ ଈଶ୍ୱରଙ୍କର ଅଧିକ ଆଦରଣୀୟ । 

ମନୁଷ୍ୟମାନଙ୍କ ପରି ଈଶ୍ଵର କ'ଣ କେତେ ଜଣଙ୍କୁ ଅଧିକ ଆଦର କରନ୍ତି ଓ ଅନ୍ୟମାନଙ୍କୁ କରନ୍ତି ନାହିଁ? ଆଜି ଆମ ସମ୍ମୁଖରେ ଯେଉଁ ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣମୟ ପଦ ରହିଛି ତାହାକୁ ଟିକେ ବିବେଚନା କରନ୍ତୁ, ଯାହାକୁ କୁହାଯାଏ ସମଗ୍ର ବାଇବଲର 'ମହାନ ପଦ'। ଏହା  କୁହେ, ଈଶ୍ଵର ଜଗତକୁ ଏଡ଼େ ପ୍ରେମ କଲେ ଯେ - ଅର୍ଥାତ୍ ଜଗତର ପ୍ରତ୍ୟେକ ମନୁଷ୍ୟ ତହିଁ ମଧ୍ୟରେ ଅର୍ନ୍ତଭୁକ୍ତ? କାରଣ, ଯେ କେହି ବିଶ୍ୱାସ କରି ତାଙ୍କ ପୁତ୍ରଙ୍କୁ ଗ୍ରହଣ କରେ ସେ ତାକୁ ପରିତ୍ରାଣର ଦାନ ଦିଅନ୍ତି। ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ ଲାଭ କରିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ କେହି ତାହାଙ୍କର ଅଧିକ ଆଦରଣୀୟ ନୁହେଁ ବା କମ୍ ଆଦରଣୀୟ ନୁହେଁ। 

ଆପଣ ଯଦି ଅନୁଭବ କରୁଛନ୍ତି ଯେ, ଅନ୍ୟମାନଙ୍କଠାରୁ ଆପଣ ଇଶ୍ଵରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ କମ୍ ମାତ୍ରାରେ ପାଉଛନ୍ତି, ତା' ହେଲେ ଆପଣଙ୍କ ଜୀବନର କେଉଁ ସବୁ ବିଷୟ ସେଥିରୁ ଆପଣଙ୍କୁ ବଞ୍ଚିତ କରୁଛି, ତାହା ନିଜେ ବିବେଚନା କରି ଦେଖନ୍ତୁ। ସମସ୍ୟା ଇଶ୍ଵରଙ୍କଠାରେ ନାହିଁ ମାତ୍ର ସମସ୍ୟା ରହିଛି ଆମ ପାଖରେ। ହୁଏତ ଆମେ ଇଶ୍ୱରଙ୍କର ଅନୁଗ୍ରହ ଲାଭ କରିବା ପାଇଁ ଅନିଚ୍ଛୁକ କିମ୍ୱା ତାହାଙ୍କର ଅନୁଗ୍ରହର ପ୍ରଚୁରତା କିପରି ଲାଭ କରିବାକୁ ହୁଏ ତାହା ଆମକୁ ଅଜଣା।

Source: ଦୈନିକ ଆହାର 



ଶୀଲା

SILAS


ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନ ମିଶନାରୀମାନଙ୍କ ଜୀବନକୁ ଅନେକ ଶବ୍ଦ ସହିତ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇପାରେ, କିନ୍ତୁ ବିରକ୍ତିକର ସେଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରୁ ଗୋଟିଏ ନୁହେଁ | ସେଠାରେ ବହୁତ ଉତ୍ସାହର ଦିନ ଥିଲା ଯେହେତୁ ପୁରୁଷ ଏବଂ ମହିଳା ଯେଉଁମାନେ ଯୀଶୁଙ୍କ ବିଷୟରେ କେବେ ଶୁଣି ନଥିଲେ ସୁସମାଚାରର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କରିଥିଲେ | ସ୍ଥଳ ଏବଂ ସମୁଦ୍ର ଉପରେ ବିପଜ୍ଜନକ ଯାତ୍ରା ହୋଇଥିଲା | ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପ୍ରତି ବିପଦ ଏବଂ କ୍ଷୁଧା ଦୈନନ୍ଦିନ କାର୍ଯ୍ୟର ଏକ ଅଂଶ ଥିଲା | ଏବଂ ଅନେକ ସହରରେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନ ଧର୍ମକୁ ଖୋଲା ପ୍ରତିରୋଧ କରାଯାଇଥିଲା | ଶୀଲା ପ୍ରଥମ ମିଶନାରୀମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ଜଣେ ଥିଲେ ଏବଂ ସେ ଜାଣିବାକୁ ପାଇଲେ ଯେ ଯୀଶୁ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ସେବା କରିବା ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ବିରକ୍ତିକର ନୁହେଁ!

ଯିହୁଦୀ / ଅଣଯିହୂଦୀ ସମସ୍ୟା ଉପରେ ଆଦ୍ୟ ମଣ୍ଡଳୀ ପରିଷଦ ଶେଷରେ ଶୀଲାଙ୍କ ନାମ ପ୍ରେରିତ ପୁସ୍ତକରେ ଦେଖାଯାଏ | ପ୍ରାଥମିକ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିୟାନମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ଅଧିକାଂଶ ଯିହୁଦୀ ଥିଲେ ଯେଉଁମାନେ ହୃଦୟଙ୍ଗମ କରିଥିଲେ ଯେ ଯୀଶୁ ହେଉଛନ୍ତି ତାଙ୍କ ଲୋକମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ପୁରାତନ ନିୟମ ପ୍ରତିଜ୍ଞା; ତଥାପି, ସେହି ପ୍ରତିଜ୍ଞାଗୁଡ଼ିକର ସାର୍ବଭୌମିକ ପ୍ରୟୋଗକୁ ଅଣଦେଖା କରାଯାଇଥିଲା | ତେଣୁ, ଅନେକେ ଅନୁଭବ କଲେ ଯେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନ ହେବା ପାଇଁ ଯିହୁଦୀ ହେବା ଏକ ପୂର୍ବ ସର୍ତ୍ତ | ଈଶ୍ବର ଜଣେ ଅଣଯିହୂଦୀଙ୍କୁ ଗ୍ରହଣ କରିପାରନ୍ତି ବୋଲି ଧାରଣା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଅବିଶ୍ୱସନୀୟ ଥିଲା | କିନ୍ତୁ ଅଣଯିହୂଦୀମାନେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କୁ ତ୍ରାଣକର୍ତ୍ତା ଭାବରେ ଗ୍ରହଣ କରିବାକୁ ଲାଗିଲେ, ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର ଜୀବନର ପରିବର୍ତ୍ତନ ଏବଂ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଆତ୍ମାଙ୍କ ଉପସ୍ଥିତି ସେମାନଙ୍କ ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ନିଶ୍ଚିତ କଲା | କେତେକ ଯିହୁଦୀ ତଥାପି ଅନିଚ୍ଛା ପ୍ରକାଶ କରିଥିଲେ ଏବଂ ଏହି ନୂତନ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନମାନେ ବିଭିନ୍ନ ଯିହୁଦୀ ରୀତିନୀତି ଗ୍ରହଣ କରିବାକୁ ଜିଦ୍ ଧରିଥିଲେ। ଯିରୁଶାଲମ ପରିଷଦରେ ଏହି ପ୍ରସଙ୍ଗ ଉଷ୍ମ ସ୍ଥିତିକୁ ଆସିଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଶାନ୍ତିପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ସମାଧାନ ହେଲା। ଅଣଯିହୂଦୀ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନମାନଙ୍କୁ ଏକ ସ୍ୱାଗତ ପତ୍ର ଏବଂ ଗ୍ରହଣ ପତ୍ର ସହିତ ପାଉଲ ଏବଂ ବର୍ଣ୍ଣବାଙ୍କ ସହିତ ଆନ୍ତିୟଖିୟାକୁ ପଠାଯାଇଥିବା ଯିରୁଶାଲମରୁ ଶୀଲା ଅନ୍ୟତମ ପ୍ରତିନିଧୀ ଥିଲେ | ଏହି ମିଶନ ପୂରଣ କରି ଶୀଲା ଯିରୁଶାଲମକୁ ଫେରିଗଲେ। ଅଳ୍ପ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ, ସେ ଦ୍ୱିତୀୟ ମିଶନାରୀ ଯାତ୍ରାରେ ଯୋଗଦେବା ପାଇଁ ପାଉଲଙ୍କ ଅନୁରୋଧ କ୍ରମେ ଆଣ୍ଟିଅଖକୁ ଫେରି ଆସିଥିଲେ |


ପାଉଲ, ଶୀଲା ଏବଂ ତୀମଥି ଏକ ସୁଦୂର ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ଆରମ୍ଭ କରିଥିଲେ ଯେଉଁଥିରେ କିଛି ରୋମାଞ୍ଚକର ଦୁଃସାହସିକ କାର୍ଯ୍ୟ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ଥିଲା | ପାଉଲ ଏବଂ ଶୀଲାଙ୍କୁ ଏକ ମାଡ଼ ମାରିବା ପରେ ଫିଲ୍ଲିପୀୟର ଏକ ଜେଲରେ ରାତି କଟାଇଥିଲେ । ଏକ ଭୂକମ୍ପ, ସେମାନଙ୍କର ବନ୍ଧନରୁ ମୁକ୍ତ ହେବା ଏବଂ ଜେଲରେ ଆତଙ୍କ ଫଳସ୍ୱରୂପ କାରାରକ୍ଷକ ଏବଂ ତାଙ୍କ ପରିବାରକୁ ପରିବର୍ତ୍ତନ କଲା | ପରେ, ସେମାନେ ଥେସଲନୀକିରେ ଅନ୍ୟ ଏକ ମାଡକୁ ସଂକୀର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ହରାଇଲେ, ଏକ ସନ୍ଧ୍ୟା ପଳାୟନ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରତିରୋଧ କରାଯାଇଥିଲା | ବେରୟାରେ ଅଧିକ ଅସୁବିଧା ହୋଇଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଶୀଲା ଏବଂ ଯୁବକ ତୀମଥି ବିଶ୍ଵାସୀମାନଙ୍କୁ ଶିକ୍ଷା ଦେବା ପାଇଁ ରହିଲେ, ଯେତେବେଳେ ପାଉଲ ଏଥେନ୍ସ ଯାତ୍ରା କରିଥିଲେ | ଦଳ ଶେଷରେ କରିନ୍ଥରେ ମିଳିତ ହେଲା | ସେମାନେ ପରିଦର୍ଶନ କରିଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ସ୍ଥାନରେ ସେମାନେ ଖ୍ରୀଷ୍ଟିଆନମାନଙ୍କର ଏକ ଛୋଟ ଦଳ ଛାଡିଥିଲେ |

ଶୀଲା କାହାଣୀରୁ ହଠାତ୍ ବାହାରିଗଲେ | ପିତର ତାଙ୍କୁ ୧ମ ପିତରର ସହ-ଲେଖକ ଭାବରେ ଉଲ୍ଲେଖ କରିଛନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ସେ କେବେ ପିତରଙ୍କ ସହ ଯୋଗ ଦେଇଥିଲେ ତାହା ଆମେ ଜାଣି ନାହୁଁ । ଯିରୁଶାଲମ ଛାଡିବା ପୂର୍ବରୁ ସେ ଜଣେ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ବିଶ୍ଵାସୀ ଥିଲେ ଏବଂ ପାଉଲଙ୍କ ସହିତ ତାଙ୍କର କାର୍ଯ୍ୟ ସମାପ୍ତ ହେବା ପରେ ସେ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ସେବା ଜାରି ରଖିଥିଲେ | ସେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ସେବା କରିବାର ସୁଯୋଗର ଲାଭ ନେଇଥିଲେ ଏବଂ ରାସ୍ତାରେ ଦେଖା ଦେଇଥିବା ଅସନ୍ତୋଷ ଏବଂ ବିରୋଧ ଦ୍ୱାରା ସେ ନିରାଶ ହୋଇନଥିଲେ | ଶୀଲା, ଯଦିଓ ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ମିଶନାରୀମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ସବୁଠାରୁ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ନଥିଲେ, ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଅନୁକରଣ କରିବାକୁ ଯୋଗ୍ୟ ହିରୋ ଥିଲେ |


ଶକ୍ତି ଏବଂ ସଫଳତା:

  • ଯିରୁଶାଲମ ଚର୍ଚ୍ଚର ଜଣେ ନେତା |

  • ଆନ୍ତୟଖିୟାରେ ଥିବା ଅଣଯିହୂଦୀ ବିଶ୍ଵାସୀଙ୍କ ପାଇଁ ଯିରୁଶାଲମ ପରିଷଦ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରସ୍ତୁତ "ଗ୍ରହଣ ପତ୍ର" ବହନ କରିବାରେ ଚର୍ଚ୍ଚକୁ ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ କରିଥିଲେ |

  • ଦ୍ୱିତୀୟ ମିଶନାରୀ ଯାତ୍ରା ଠାରୁ ପାଉଲଙ୍କ ସହିତ ଘନିଷ୍ଠ ଭାବରେ ଜଡିତ ଥିଲେ |

  • ଫିଲିପିରେ ପାଉଲଙ୍କ ସହିତ ଜେଲରେ ଥିବାବେଳେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପ୍ରଶଂସା ଗୀତ ଗାଇଥିଲେ |

  • ଉଭୟ ପାଉଲ ଏବଂ ପିତରଙ୍କ ପାଇଁ ଲେଖା ସଚିବ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିଥିଲେ |

 

ତାଙ୍କ ଜୀବନରୁ ଶିକ୍ଷା:

  • ସହଭାଗୀତା ହେଉଛି ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟର ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଂଶ |

  • ଈଶ୍ବର କଦାପି ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତି ନାହିଁ ଯେ ତାଙ୍କର ସେବକମାନେ କଷ୍ଟ ପାଇବେ ନାହିଁ |

  • ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଆଜ୍ଞାବହତାର ଅର୍ଥ ପ୍ରାୟତଃ ଯାହା ଆମକୁ ସୁରକ୍ଷିତ ମନେ ହୁଏ, ତାହାକୁ ତ୍ୟାଗ କରିବା |


ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପରିସଂଖ୍ୟାନ:

  • କେଉଁଠାରେ: ଯିରୁଶାଲମରେ ରହୁଥିବା ରୋମୀୟ ନାଗରିକ |

  • ବୃତ୍ତି: ପ୍ରଥମ କ୍ୟାରିୟର ମିଶନାରୀମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ଜଣେ |

  • ସମସାମୟିକ: ପାଉଲ, ତୀମଥି, ପିତର, ମାର୍କ, ବର୍ଣ୍ଣବ୍ବା |

ମୁଖ୍ୟ ପଦ:


ଏଥିନିମନ୍ତେ ଆମ୍ଭମାନଙ୍କର ପ୍ରିୟପାତ୍ର ଯେଉଁ ବର୍ଣ୍ଣବ୍ବା ଓ ପାଉଲ ଆମ୍ଭମାନଙ୍କ ପ୍ରଭୁ ଯୀଶୁ ଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ନାମ ନିମନ୍ତେ ପ୍ରାଣପଣ କରିଅଛନ୍ତି, ଆମ୍ଭେମାନେ ଏକମତ ହୋଇ କେତେକ ଲୋକଙ୍କୁ ମନୋନୀତ କରି ସେମାନଙ୍କ ସହିତ ଆପଣମାନଙ୍କ ନିକଟକୁ ପଠାଇବା ବିହିତ ବୁଝିଲୁ। ଏଣୁ ଆମ୍ଭେମାନେ ଯିହୂଦା ଓ ଶୀଲାଙ୍କୁ ପଠାଇଲୁ, ଏମାନେ ମଧ୍ୟ ମୁଖରେ ଆପଣମାନଙ୍କୁ ସେହିସମସ୍ତ କଥା ଜଣାଇଦେବେ। ପ୍ରେରିତ ୧୫:୨୫-୨୭


ଶୀଲାଙ୍କ ପ୍ରେରିତ ୧୫:୨୨-୧୯:୧୦ ରେ କାହାଣୀ କୁହାଯାଇଛି | ସେ ୨ କରିନ୍ଥୀୟ ୧:୯; ୧ ଥେସଲନୀକୀୟ ୧;୧; ୨ ଥେସଲନୀକୀୟ ୧:୧; ୧ ପିତର ୫:୧୨ ରେ ମଧ୍ୟ ଉଲ୍ଲେଖ ହୋଇଅଛନ୍ତି । 


सीलास

Silas


मसीही मिशनरियों के जीवन को कई शब्दों में वर्णित किया जा सकता है, लेकिन उबाऊ उनमें से एक नहीं है। बड़े उत्साह के दिन थे उन पुरुषों और महिलाओं के रूप में जिन्होंने यीशु के बारे में कभी नहीं सुना था, उन्होंने सुसमाचार का प्रतिउत्तर दिया। थल और समुद्र के ऊपर खतरनाक यात्राएँ हुईं। स्वास्थ्य जोखिम और भूख दैनिक दिनचर्या का हिस्सा थी। और कई शहरों में मसीही धर्म का खुला और शत्रुतापूर्ण प्रतिरोध था। सीलास पहले मिशनरियों में से एक था, और उसने पाया कि यीशु मसीह की सेवा करना निश्चित रूप से उबाऊ नहीं था!

यहूदी/अन्यजातियों की समस्या पर पहली चर्च परिषद के अंत में सिलास का नाम प्रेरितो के काम में प्रकट होता है। अधिकांश प्रारंभिक मसीही यहूदी थे जिन्होंने महसूस किया कि यीशु अपने लोगों के लिए परमेश्वर के पुराने नियम के वादों की पूर्ति था; हालाँकि, उन वादों के सार्वभौमिक प्रयोग की अनदेखी की गई थी। इस प्रकार, कई लोगों ने महसूस किया कि यहूदी बनना मसीही  बनने के लिए एक पूर्वापेक्षा थी। यह विचार कि परमेश्वर एक अन्यजाति मूर्तिपूजक को स्वीकार कर सकता है, बहुत अविश्वसनीय था। लेकिन अन्यजातियों ने मसीह को उद्धारकर्ता के रूप में स्वीकार करना शुरू कर दिया, और उनके जीवन के परिवर्तन और परमेश्वर की आत्मा की उपस्थिति ने उनके परिवर्तन की पुष्टि की। कुछ यहूदी अभी भी अनिच्छुक थे, हालांकि, इन नए मसीहो को विभिन्न यहूदी रीति-रिवाजों को अपनाने पर जोर दिया। यरुशलम परिषद में इस मुद्दे पर उबाल आया, लेकिन इसे शांतिपूर्ण ढंग से सुलझा लिया गया। सीलास यरूशलेम के प्रतिनिधियों में से एक था, जिसे पौलुस और बरनाबास के साथ अन्यजातियों मसीहो के स्वागत और स्वीकृति के आधिकारिक पत्र के साथ वापस अन्ताकिया भेजा गया था। इस मिशन को पूरा करने के बाद, सीलास यरूशलेम लौट आया। हालाँकि, थोड़े समय के भीतर, वह अपनी दूसरी मिशनरी यात्रा में शामिल होने के लिए पौलुस के अनुरोध पर अन्ताकिया में वापस आ गया था।

पौलुस, सीलास और तीमुथियुस ने एक दूरगामी सेवकाई शुरू की जिसमें कुछ उत्तेजक रोमांच शामिल थे। बुरी तरह पीटे जाने के बाद पौलुस और सीलास ने फिलिप्पी की जेल में गीत गाते हुए एक रात बिताई। एक भूकंप ने , उनकी जंजीरों का तोड़ दिया, और परिणामी दहशत ने जेलर और उसके  परिवार के परिवर्तन को जन्म दिया। बाद में, एक शाम को भागने से रोका गया, वे थिस्सलुनीके में एक और पिटाई से चूक गए। बेरिया में अधिक परेशानी थी, पर सीलास और तीमुथियुस युवा विश्वासियों को सिखाने के लिए रुके थे, जबकि पौलुस एथेंस की यात्रा पर गया था। मंडली को अंततः कुरिन्थ में फिर से मिला दिया गया। वे जिस भी स्थान पर गए, उन्होंने अपने पीछे मसीहो के एक छोटे समूह को छोड़ दिया।

सिलास कहानी से अचानक चले जाता है जैसे उसने प्रवेश किया था। पतरस ने उसका उल्लेख 1 पतरस के सह-लेखक के रूप में किया है, लेकिन हम नहीं जानते कि वह पतरस के साथ कब तक रहा। यरूशलेम छोड़ने से पहले वह एक प्रभावशाली विश्वासी था, और निस्संदेह उसने पौलुस के साथ अपना कार्य पूरा होने के बाद भी सेवकाई करना जारी रखा। उसने परमेश्वर की सेवा करने के अवसरों का लाभ उठाया और रास्ते में मिलने वाली असफलताओं और विरोध से निराश नहीं हुआ। सीलास, हालांकि शुरुआती मिशनरियों में सबसे प्रसिद्ध नहीं थे, लेकिन निश्चित रूप से वह अनुकरण के लायक नायक था।

 

  • ताकत और उपलब्धि :

    •  यरूशलेम की कलिसिया में एक अगुवा 

    • अन्ताकिया में अन्य जाति विश्वासियों के लिए यरूशलेम परिषद द्वारा तैयार "स्वीकृति पत्र" को ले जाने में प्रतिनिधित्व किया

    • दूसरी मिशनरी यात्रा पर पौलुस के साथ निकटता से जुड़ा था

    • जब जेल में पौलुस के साथ फिलिपी में था तो परमेश्वर की स्तुति गीतों के द्वारा की 

    • पौलुस और पतरस दोनों के लिए एक लेखन सचिव के रूप में काम किया था

 

  •  जीवन से सबक :

    • साझेदारी प्रभावी सेवकाई का एक महत्वपूर्ण हिस्सा है

    • परमेश्वर कभी गारंटी नहीं देते कि उनके सेवक परेशानी का सामना नहीं करेंगे 

    • परमेश्वर के प्रति आज्ञाकारिता का मतलब अक्सर उस चीज को छोड़ना होता जो हमें सुरक्षित महसूस करती है

 

  • महत्वपूर्ण आयाम :

    • कहाँ : यरूशलेम में रहने वाले रोमी  नागरिक

    • व्यवसाय : पहले आजीविका मिशनरियों में से एक

    • समकालीन : पौलुस, तीमुथियुस, पतरस, मरकुस, बरनबास

 

  • मुख्य पद : हम सबने परस्पर सहमत होकर यह निश्चय किया है कि हम अपने में से कुछ लोग चुनें और अपने प्रिय बरनाबास और पौलुस के साथ उन्हें तुम्हारे पास भेजें। ये वे ही लोग हैं जिन्होंने हमारे प्रभु यीशु मसीह के नाम के लिये अपने प्राणों को दाव पर लगा दिया। हम यहूदा और सिलास को भेज रहे हैं। वे तुम्हें अपने मुँह से इन सब बातों को बताएँगे। प्रेरितों के काम 15:25-17

 

सीलास की कहानी प्रेरितों के काम 15:22-19:10 में बताई गई है। उसका उल्लेख 2 कुरिन्थियों 1:19; 1 थिस्सलुनीकियों 1:1; 2 थिस्सलुनीकियों 1:1; 1 पतरस 5:12.


Source : NIV Life Application Study Bible

    


ଅନୁଗ୍ରହ ପ୍ରଚୁରତା ଉପଲବ୍ଧ

 ଅନୁଗ୍ରହ ପ୍ରଚୁରତା ଉପଲବ୍ଧ

ପଠନ: ରୋମୀୟ ୫:୧-୧୭

 

......ଯେଉଁମାନେ ଅନୁଗ୍ରହ….. ଦାନରେ ପ୍ରଚୁରତା ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅନ୍ତି, ସେମାନେ…. ଯୀଶୁଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା କେତେ ଅଧିକରୂପେ

ଜୀବନରେ ରାଜତ୍ଵ ନ କରିବେ?  ( ରୋମୀୟ ୫:୧୭)



ଆମ ସମ୍ମୁଖରେ ରହିଛି ଏକ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଜଣା ବର୍ଷ । ଆମ ପାଇଁ କି ପ୍ରକାର ପରିସ୍ଥିତି ସବୁ ରହିଛି ଆମେ ସେ ବିଷୟରେ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଜ୍ଞ ।


କିନ୍ତୁ ଆମେ ଗୋଟିଏ ବିଷୟ ଜାଣୁ, ଯେ କୌଣସି ପରିସ୍ଥିତରେ ସମ୍ମୁଖୀନ ହେବା ପାଇଁ ଓ ସୁସ୍ଥିର ରହିବା ପାଇଁ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହର ପ୍ରଚୂରତା ଆମ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ । ଅନେକ ସମୟରେ ଆମେ ନିଜ ଶକ୍ତିରେ ଜୀବନ ଯାପନ କରିବା ପାଇଁ ଚେଷ୍ଟା କରୁ, କିନ୍ତୁ ଅତି ଶୀଘ୍ର ଆମ ନିଜ  ଶକ୍ତି ଓ ଧୈର୍ଯ୍ୟର ଭଣ୍ଡାର ଶୁନ୍ୟ ହୋଇଯାଏ । କିନ୍ତୁ ମନେରଖିବା  ଆବଶ୍ୟକ ଯେ, ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହର ପ୍ରଚୁରତା ପ୍ରବାହିତ ହେଉଛି ଯାହା ପ୍ରାପ୍ତ ହେଲେ ଆମେ ପୂର୍ଣ୍ଣତା ସହ ବାସ କରିବୁ । 


ଆମେ ସାଧାରଣତଃ ଦୁଇ ପ୍ରକାର ବିଶ୍ୱାସୀମାନଙ୍କୁ ଦେଖୁ: ଗୋଟିଏ ପ୍ରକାର ବିଶ୍ବାସୀମାନେ ଆତ୍ମିକ ଜୀବନରେ ବୃଦ୍ଧି ଲାଭ କରି ଚାଲିଛନ୍ତି ଓ ଅନ୍ୟମାନେ ନାମକୁ ମାତ୍ର ବଞ୍ଚି ରହିଛନ୍ତି । ଅନେକ ବିଶ୍ବାସୀମାନେ, ସହବିଶ୍ୱାସୀମାନଙ୍କଠାରୁ ପରିପକ୍ୱତା ଦିଗକୁ ଶୀଘ୍ର ଶୀଘ୍ର ଅଗ୍ରସର ହୁଅନ୍ତି ଏବଂ ଅନ୍ୟମାନଙ୍କ ଅଗ୍ରଗତି କଚ୍ଛପ ପରି । ସମସ୍ତେ ହୁଏତ ବୟସରେ ସମାନ ଭାବରେ ବୃଦ୍ଧି ପାଉଛନ୍ତି କିନ୍ତୁ ଆତ୍ମିକ ପରିପକ୍ୱତା ସମାନ ଭାବେ ବୃଦ୍ଧି ପାଉନାହିଁ । ଜଣେ ବିଶ୍ବାସୀ ୫ ବର୍ଷର ଖ୍ରୀଷ୍ଟୀୟ ଯାତ୍ରାରେ  ହାସଲ କରିପାରିଛି ଅନ୍ୟମାନେ ୫୦ ବର୍ଷରେ ମଧ୍ୟ ତାହା କରି ପାରି ନାହାନ୍ତି । କାହିଁକି ଏ ପ୍ରକାର ହୁଏ? ତା'ର ଏକ ମୁଖ୍ୟ କାରଣ ହେଲା 'ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ ଦାନର ପ୍ରଚୁରତା' ସେ ପ୍ରାପ୍ତ ହେଉନାହିଁ ।  ଯେଉଁମାନେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ ଦାନର ପ୍ରଚୁରତା ନିଜ ଜୀବନରେ  ପ୍ରୟୋଗ କରୁଛନ୍ତି ସେମାନେ ସବୁ ବାଧାବିଘ୍ନ ଓ ଜଗତର ଆକର୍ଷଣୀୟ ଅତିକ୍ରମ କରି ଆତ୍ମିକ ପରିପକ୍ଵତା ଦିଗ କୁ ଅଗ୍ରସର ହୋଇ ଚାଲିଛନ୍ତି । ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ବାକ୍ୟ କହେ "ଯେଉମାନେ ଅନୁଗ୍ରହ ଦାନର ପ୍ରଚୁରତା ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅନ୍ତି ସେମାନେ ଯୀଶୁଖ୍ରୀଷ୍ଟଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ଅଧିକ ରୁପେ ଜୀବନରେ ରାଜତ୍ଵ କରିବେ"(ରୋମୀୟ ୫:୧୭) 


ଏ ମାସର ପ୍ରାରମ୍ଭରୁ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଅନୁଗ୍ରହ ଦାନର ପ୍ରଚୁରତା ପ୍ରାପ୍ତ ହେବାର ଗୁଢ଼ ରହସ୍ୟ ଜାଣନ୍ତୁ ଓ ନିଜ ଜୀବନରେ ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅନ୍ତୁ ।


Source: ଦୈନିକ ଆହାର 


स्वर्ग और नर्क के बाइबिल का विवरण क्या हैं?

  What are the Biblical Descriptions of Heaven and Hell?


स्वर्ग के विषय में बाइबिल का विवरण 

 

  • परमेश्वर का एक सिंहासन है (व्यवस्था विवरण 26:15; भजन 11: 4; यशायाह 66: 1)


  • एक ऐसी जगह है जहां परमेश्वर अपने लोगों को पुरस्कृत करेगा (मत्ती 5:12)

  • एक सुरक्षित जगह जहां चोरी और विनाश नहीं है (मत्ती 6:20)

  • आनन्द की एक जगह  (लूका 15:7)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ विवाह देना  या विवाह करना  नहीं होगा (मत्ती 22:29-30)

  • बहुत से कमरों वाला घर (यूहन्ना 14:2)

  • धार्मिकता का घर (2 पतरस 3:13)

  • स्वर्गलोक (प्रकाशितवाक्य 2:7)

  • एक जगह जहां भूख, प्यास, आँसू, तेज धूप, या चिलचिलाती गर्मी का अनुभव नहीं होगा (प्रकाशितवाक्य 7:16-17)

  • विजय करने और वीणा बजाने का स्थान (प्रकाशितवाक्य 15:2)

  • एक पवित्र शहर (प्रकाशितवाक्य 21:2)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ परमेश्वर हमारे साथ वास करता है (प्रकाशितवाक्य 21:3)

  • एक ऐसा स्थान जो उदासी, मृत्यु, या पीड़ा का अनुभव नहीं होगा (प्रकाशितवाक्य 21:4)

  • एक बहुत ही कीमती रत्नों के समान तेज का स्थान . दीवारें यशब से बनी हैं और शहर शुद्ध सोने से बना है, जो कांच के समान शुद्ध है। शहर की दीवारों की नींव को कीमती पत्थरों से सजाया गया है। बारह द्वार एक ही मोती से बने हैं (प्रकाशितवाक्य 21:11, 18-21)

  • एक ऐसा स्थान जो परमेश्वर की महिमा से प्रकाशित है (प्रकाशितवाक्य 21:23)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ रात नहीं है (प्रकाशितवाक्य 21:25)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ कोई अशुद्ध वस्तु या व्यक्ति मौजूद नहीं है (प्रकाशितवाक्य 21:27)

  • जीवन और चंगाई का स्थान (प्रकाशितवाक्य 22:1-3)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ परमेश्वर हमेशा के लिए राज्य करता है (प्रकाशितवाक्य 22:5)

 

नरक के विषय में बाइबिल का विवरण 

 

  • रोने और दाँत पीसने का स्थान (मत्ती 25:30)

  • बाहरी अंधकार का स्थान (मत्ती 22:13)

  • पीड़ा का स्थान (लूका 16:23)

  • दुखों का स्थान (2 शमूएल 22:5-7)

  • एक अनन्त विनाश का स्थान (2 थिस्सलुनीकियों 1:9)

  • एक ऐसा स्थान जहाँ लोगों को आग और गंधक से तड़पाया जाता है (प्रकाशितवाक्य 21:8)

  • कीड़ों का स्थान जो कभी नहीं मरता (मरकुस 9:44 )

  • वह स्थान जहाँ आग नहीं बुझती (मरकुस 9:43)

  • एक जगह जहाँ कोई आराम नहीं है (प्रकाशितवाक्य 14:11)

  • एक जगह जो अंततः आग की झील होगी (प्रकाशितवाक्य 20:14)

  • असंतुष्ट इच्छाओं की आशाहीन जगह (लूका 16:24)

  • आग की भट्टी (मत्ती 13:42,50)

  • अलगाव की जगह (मत्ती 13:49)

  • अविश्वासियों, नीच, हत्यारों, अनैतिक कामुकता, जादू-टोना करने वालों, मूर्तिपूजकों और सभी झूठे लोगों से भरी हुई जगह (प्रकाशितवाक्य 21:8)

  • एक ऐसा स्थान जो प्रभु की उपस्थिति और उसकी शक्ति के प्रताप से अलग हो गया है (2 थिस्सलुनीकियों 1:9)

  • एक ऐसा स्थान जहां गिरे हुए स्वर्गदूत निवास करते हैं (2 पतरस 2:4; यहूदा 1:16)